Termín, doprava a platba

Termíny

Při objednávce přes on-line kalkulačku si zvolíte požadovaný termín dokončení. Ten však není automaticky závazný – co nejdříve vám ho potvrdíme e-mailem, nebo navrhneme nejbližší možný termín dokončení.
 
Na termín dodání může mít vliv kvalita a připravenost tiskových dat. Pokud si nejste jistí, mrkněte na náš návod jak připravit data.
 
V případě objednávky e-mailem nebo osobně se na termínu dodání domlouváte přímo s naším obchodníkem.
Pokud by došlo k mimořádné poruše zařízení nebo jiné neočekávané události, která by mohla termín ovlivnit, dáme vám okamžitě vědět. Společně pak najdeme nové řešení a domluvíme se na případné kompenzaci.

DOPRAVA A PLATBA

Způsob dopravy i platby si zvolíte přímo v on-line kalkulačce při zadávání objednávky.

V rámci Prahy využíváme expresní doručení společností Messenger. Po celé České republice doručujeme přes přepravce DPD nebo TopTrans.

Samozřejmostí je možnost osobního vyzvednutí přímo u nás, nebo zaslání vlastního dopravce. V takovém případě je potřeba dopředu nahlásit číslo objednávky nebo zakázky. Pokud potřebujete doručení do zahraničí, obraťte se na svého obchodníka – najdeme řešení.

Platbu můžete provést převodem, platební kartou, v hotovosti, online přes platební bránu nebo na dobírku.